lördag 20 april 2013

Mot tävling

Hejsan, en helt otroligt skön nykter kväll igår, med snack film och massa annat. Skönt att prata ut med folk :) Men fan så jag saknar att ha mobil. Man kan ju inte göra någonting, inte kolla upp nån buss, inte få tag på någon människa, inte möta upp nån, fan inte göra någonting. Brinner lite i kroppen..fan att jag skulle he sönder min fina iphone.

Iaf JUST NU håller jag på att göra stallet klart och har smörjt upp allt. Nu är det bara mig själv kvar för att åka på tävling! Ha det så bra och glöm aldrig att alla ni där ute, oavsett vilka misstag ni än gjort och hur ni än ser ut eller vad ni än heter... så är vi alla lika unika och alla är lika värdefulla och alla har rätt att ha en åsikt. Alla ni är ute är säkert mycket fina människor oavsett vad någon säger till dig. Glöm inte det. Stalet är strax fixat och färdigt ha en bra dag!
Så rätt så rätt.. Mycket snack och lite verkstad gillas inte från min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar