måndag 27 maj 2013

4 dagar kvar sen hejdååå

Bara skola idag och myste i nån timme i hagen med mina underbara. Vet inte vad som händer i helgen och vet inte hur mycket jag orkar hitta på. Yes, rubriken säger det mesta och denna veckas uppdatering kommer mestadels bara vara bilder innan bloggen förmodligen kommer tas bort eller gå in i en längre paus som det ser ut i nuläget..


Denna vecka Fredag: Kommer jag åka till sjukhuset och ta ut mitt p-stav, Datorn ska vara tömd och redo för att lämnas in, Alla betyg kommer att sättas.
Nästa vecka: Sista veckans spurten!
Nästa vecka efter det:
Måndag den 10 juni är det student middag,
Tisdag den 11 juni är det iordning fixning av vagnen.

och Onsdag den 12 juni är det STUDENTEN som gäller! Party all day and all night long.


Ni förstår att jag har rätt fullt upp nu och därför kommer det bara uppdateras i mestadels bilder Vi hörs. Slänger in en skön låt och en bild på dom bästa i mitt liv.  KramkramJW


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar