tisdag 21 maj 2013

Dagens fina väder i norrland

Hejsanhoppsan.
Jag är så fruktansvärt taggad på studenten och all god dricka jag ska köpa, och alla fina släktningar som kommer och hela dagen kommer bli helt perfekt. Bort från all shieet and start over a new life :))) Men självklart kommer jag sakna det personliga sakerna med forslunda, speciellt lärarna.
Funderar fortfarande på vem som ska få äran att sminka mig.. Är ni sugen så skicka iväg ett melj eller sms eller varför inte slå en pling.

Ikväll har jag bara suttit och pluggat/lyssnat på musik och slängt iväg ett sms eller tom 2 ibland då och då. Hästarna är klara för kvällen och för en gångskull är jag i tid för dagen.

Imorgon är det ingenting speciellt som händer men jag ska säga hejdå till en mycket fin vän som åker utomlands. Nu är det sängen som väntar efter en toppen dag, livet går framåt uppåt med stormsteg även om det tar tid. :) Vi hörs imorgon guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar