måndag 20 maj 2013

Uppdateringen alla väntat på, massor av bilder!


Nu guys NU NU NU!!, kan jag uppdatera och berätta så fina djur jag har som har presterat allt vad det bara kan i helgen.

I Fredags tävlade jag Cupido, 6 åringen för första gången och han var taggad till tusen. Felfri och snabb, och pigg var han i båda sina klasser(80 & 90cm). Hem kom jag med 2 stycken Blåa gula rosetter. Även Emmet fick hoppa 2 klasser och han gick bra han också, bara lite busig kille som tycker vi hoppar alldeles för lågt. Han blev felfri i 80cm och i 90cm fick vi 2 rivningar.
Jag var även speaker på både hopp och dressyr tävlingen som gick väldigt bra. 

Hann sola väldigt mycket och har blivit jädrans brun faktiskt! Duktiga hästar här kommer lite bilder!
CUPIDO


EMMET

3års testet med Tornado var intressant och roligt, så duktig han var min lilla grabb.
Fick 6,7 och flera 8:or på hoppningen och extriören. Vi blev även godkänd på vårat ridprov!!!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar