lördag 25 maj 2013

Roliga snubbar som får mig på humör

Nu är det kväll och hästarna är klar och alla ska ikväll få börja gå ute, plugget är pluggat. Min snälla vän Simon var förbi medans jag käkade lite middag och vi snackade lite och sen körde han vidare till vännäs.  Isac och Leo ringde och fråga om jag ville med och grilla och snacka en stund och inte behöva göra så mycket bara mest hänga i en grillstuga. Visst vill jag det.. vad ska jag annars göra? Ruttna i mitt rum och ha ännu tråkigare. Nejnej. Jag är helt slut efter allt pluggandet, men mycket ny information till hjärnan skadar väl aldrig.

Så nu drar jag och är med Isac och Leo även om jag egentligen inte har någon lust att hitta på något vet inte vart allt roliga skojjiga i mig tog vägen? Men jag vet att jag kommer ångra att jag inte gick dit ner om jag går upp i mitt rum och ruttnar och blir liggandes i sängen framför datorn eller telefonen då det bara tar några min att gå ner till grillstugan. Sen väntar sängen kring 1. KramkramJW Vi hörs imorgon, inget speciellt händer då... det lät roligt eller hur :D ...... :O ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar