söndag 26 maj 2013

Godmorgon äckliga söndag men fina morsdag

Kommer ha tråkigt ikväll och tänkte därför lägga ut bilder från igår ikväll. Så det kommer att komma upp senare. Nu har jag varit vaken sedan halv 7 i morse. De uthyrda hästarna har börjat stå ute så ingen morgon utsläpp blir det på morgonen, otroligt skönt för mig som ofta får dåligt sömn.

Fram tills nu har jag ju........... Ja gissa? pluggat är rätt svar för er som tänkte på det och ja, förstås så har jag absolut fira min mammas mors dag och gett henne en rosa frän skål att ha olika sallader, dippsåser eller annat i. Hon fick även en timer klocka för att hålla koll på tiden när hon bakar, den hade ett väldigt fränt motiv såg ut som en muffins.

Nu ska jag ut och rida, frågade Määttä om jag kunde låna att hoppa lite på deras gräsbana så Emmet och Cupido ska få åka dit idag och hoppa. Vi hörs ikväll! KramkramJW
Fick tips från Magdalena, på ridskolan, att inför Ridlärarutbildningar så ska man spara lite övningar i en  pärm. Så har börjat göra det nu. Här är en super smart övning. Markakrbete. Där det står kort avstånd menas med att man ska minska gångarten, och på långt avstånd ska man öka gångarten. Toppen smart, ska själv pröva denna någon dag.
Gårkvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar