måndag 24 juni 2013

Osynlige jävel!

Hejsan, blev lite stolpe ut i helgen, firade midsommar kanske lite för hårt i fredags! Åt lunch hemma hos pappa i lördags morgon (åt inte särskillt mycket alls utan somnade istället i soffa till en film med min lillebror.) På lördag kväll skjussade pappa in mig till stan där jag såg bio med Hanna från NP3H klassen från forslunda. Måste tacka för en rolig kväll och för en rolig hemresa.... Du förstår vad jag menar Hanna.

Iförr går eller om det var igår kanske, då snackade jag med Frida nån timme i telefon. Det var underbart härligt och vad skulle man göra utan fina människor som bryr sig om en. Guldvärt är vad det är. :)

Lördags natt fick jag ett migrän anfall, söndag låg jag i migrän och har mått så oerhört dåligt och det värsta är att precis som rubriken säger så far min syn helt plötsligt bara bort. Väldigt otäckt men så blir det när jag får migrän. Migrän tyder ofta på att jag gått över gränsen på vad min kropp klarar (för dåliga matrutiner, sova för lite, osv) så nu ska jag ta itu och vara duktig med rutiner. Tur att jag har världens bästa LR företag med det enormt bra produkterna till hjälp. :)

Så det har absolut inte hänt mycket i mitt liv idag, ridit lite barbacka en sväng med hästarna. Nu ska jag läsa ett kapitel i den otroliga berättelsen om Niclas Janssons liv. Nämligen Rivet Skinn. Vi hörs kramkramJW


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar