tisdag 2 juli 2013

Hur lever jag ett liv utan Forslunda?

Jajjemensan, skolan är klar och jag lever det arbetslösa livet. Har sökt en hel del massa jobb. Olika hästaffärer, ICA, OBS, Ålderdomshem, Coop, Volvo, VännäsRF osv. Så nu hoppas vi att jag slipper arbetslösheten snart. Fick låna mammas dator en stund så nu kan jag uppdatera ett inlägg!
Det långa inlägget om studenten är påväg... kommer bli ett roligt inlägg kan jag säga. :)

Mina dagar just nu består utav att klicka upp kring 8, käka frukost på den fantastiska altanen, städa huset, rida en häst innan lunch, lunch, rida en annan häst, fylla vatten, se lite tv, sedan kommer mamma hem på kvällen då blir det middag sedan läser jag ofta några sidor ur den föredetta drogmissbrukaren Niclas Janssons bok (jätte intressant), då jag inte har någon dator eller iphone. Buhuhuh, men det är påväg!
I helgen (torsdag till söndag) var jag häst skötare åt den bästa Emma Lyxzén på Sundsvalls nationella gräs hopptävlingar upp till 150cm, otroligt trevligt var det med kvällsfest med sång, go middag, go dricka och underbart roligt sällskap.  I helgen blir det LR i massor, ska upp på scenen i göteborg och ska även får träffa alla trevliga sattsande folk på konventet. Ska bli väldigt roligt. Efter det ska jag åka till min pappa och träffa min farfar för första gången på evigheter.


Nästa tävling är planerad Näset 19-21Juli Reg/Nationell tävling, funderar fortfarande på hur värt det är att åka rätt långt för att tävla 1m både på fredag och lördag och sedan åka hem.
Sedan kommer Kågedalen och Öviks tävlingarna som Cupido ska få tävla och vara med på.
Tävlingsplanerna börja att gå framåt. Behöver pengar in för att kunna tävla det är väl det som det sitter i. Ska börja övningsköra igen på körskolan den 5augusti då personalen kommer tillbaka från semester så då blir det att ta tag i körkortet på riktigt och göra klart det.

Ska även träna för Peter Sällström snart med Cupido hahaha! Mycket nytt kan jag lova att det kommer när jag köper egen dator och kan fortsätta uppdatera bloggen. Wiiiiiiieeeeee ni får helt enkelt hålla ut tills dess.  Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa några sidor innan jag ska sova. 


Ha det så bra nu så hörs vi om några dagar! Mig når ni på mitt mobil nummer. KramkramJW
Imorgon ska jag in och jobba på städjobbet på morgon så kommer befinna mig i stan imorgon på förmiddagen faktiskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar