måndag 26 augusti 2013

All my life I felt this way but I never find words to say

Svar på frågestunden

Hur känns det att alltid bära ett ansvar över dina hästar?
Det är både underbart och jobbigt. Jobbigt eftersom att det inte alltid är roliga saker, ibland kanske någonting tråkigt hänt. Det är oerhört krävande och det är ett ansvar man har varje dag, varje timme, varje minut. 
Men dom är mina bästa vänner och jag kan berätta allt till dom och jag går alltid ut och kramar om dom när jag är ledsen. Ingen tröstar bättre än dom, tro vad ni vill men så är det.

Vad är det bästa som hänt dig det tre senaste åren?
Bästa som hänt är nog två saker. En sak var nog när jag började på Forslunda när jag gick 1:an och lärde känna 2 vänner för livet. Natali Dewall och Maria Johansson, två som står mig väldigt nära och som bryr sig om mig

Personen jag kan snacka om när någonting har hänt eller så är oftast Maria. Vi är så lika och hon vet om allting som hänt i mitt liv och jag vet mycket om henne. Kram på dig gumman om du läser det här.

Är du kär i någon?
Nope, but please give me that feeling again gud!


Vad får dig på bra humör?
Musik, dansa, vännerna i byn, mina underbara hästar, hemmet när vi är sams, och min lillebror och pappa när jag väl träffar dom.


Om du känner dig nere eller ledsen vad gör du för att komma på andra tankar?
Eftersom att jag tryck väldigt mycket inom mig en stor del av mitt liv så lyssnar jag ofta på musik och bara försöker tänka på annat. Mysa med mina hästar. Jag har aldrig haft särskilt lätt att ringa till någon och bara berätta saker. Har inte gråtit i telefonen för knappt någon alls för det är sånt jag inte visar.


Finns det någonting du vill förändra i ditt liv?
Ja, mitt självförtroende mm.


Hur är du som person?
Jag behandlar människor som andra behandlar mig.  Jag står för vad jag säger och jag står upp för folk och finns där när de behöver mig. Jag har väldigt lätt för att le och skratta och jag tar livet med en nypa salt!


Vad har du för planer för framtiden?
Polis, Tullpolis, Ordningsvakt, GMU.... Vet inte än vad det blir.

Mina planer är att hitta någon som vill spendera resten av sitt liv med mig. Kommer ha hästarna på fritiden som min hobby och vill bo ute på landet inte längre än 4mil från stan.

Hanna - Beskriv dig själv som person? :)
Eftersom jag redan skrivit lite om det kan jag beskriva mig med fyra ord.
Pålitligt.
Snäll.
Glad.
Omtänksam.

Julia - Berätta hur en vanlig dag i ditt liv ser hur?Det som ska ingå i en dag för mig är och kommer alltid vara ridningen utav hästar och att lyssna på musik. Men eftersom att jag nu jobbar 3 skift på volvo så blir det ju lite olika tider så går inte att rada upp när allting gör och exakt hur en dag för mig ser ut. :)

Vem ser du upp till inom ridsport världen/ vanliga världen?
The one and only..Rolf-Göran Bengtsson!




2 kommentarer:

  1. Bästa bästa du! <3 /Farmor 64

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh du är mig så jädra varm om hjärtat, känns som att du följer mig vart jag än går och när jag minst anar det så drar du upp ditt vapen... och bara pepprar sönder mig med kärlek /Mormor65 Hahahahahahah

      Radera