måndag 19 augusti 2013

Bajs vs Pojkvän, svårt beslut

Hejsan mina bästa läsare!

Imorse var det verkligen rent utsagt otäckt väder, självklart skulle jag ut med moppen då. Har alltid sådan fruktansvärt bra tajming??? .. på med regn brallorna bah!

Idag  fick Cupido en vilodag men var ändå där och hälsa på och borstade igenom T och C.
Istället för ridning pluggade jag teori och gjort matlådor till förbannelse. Äntligen har jag ett gäng färdiga matlådor i frysen jag kan plocka varje dag till jobbet, det fick bli ris och fisk och lite kyckling och ska även börja göra sallad också.

Träffade fina sköningen Chrille snabbt idag och pratade lite om allt och ingenting efter att jag varit på Volvo klart, var även på banken på besök en snabbis. Imorgon ska jag till körskolan på teori lektion efter jobbet. Cupido ska även får hoppträna imorgon.

Tände ljus för mig och min pojkvän ikväll nu innan jag ska lägga mig, så oerhört mysigt!!!! (läs egentligen tände ljus för mig själv men man kan väl iaf låssas att man ha hittat drömkillen?... :s )
Jaja vad är väl en bal på slottet????? tror jag har minst lika roligt när jag har min romantiska dejt på toiletten och bajsar några klumpar som får mig att glänsa av glädje...........eller?. kramkramJW

Imorgon kommer en frågestund upp som jag inte haft på länge så passa på att ställa frågor då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar