söndag 18 augusti 2013

Ny dag, nya möjligheter!

Har slut internet på mobilen så måste uppdatera från datorn nu...åhsuck. Det är så smidigt att kunna göra nästan allt på mobilen. Men ska inte klaga finns dom som har det värre.

Har klivit upp och ätit en tallrik fil och flingor till frukost, nu ska jag hjälpa till på gården och bära saker och städa. När jag är klar med det ska jag fara till min fina Cupido som står på betet också ska han få skrittas och travas ordentligt så han bli riktigt lösgjord. En förtjänad söndags dusch med stretsching och fixning ska han också få.

Imorgon är det jobb igen som gäller och som jag längtar. Jobbar fm denna vecka så blir tidiga morgon, veckan efter det jobbar jag natt. Längtar verkligen efter nattpassen, jag trivs så bra på dom.


Måste bara tipsa om den bästa serien jag sett,  Pretty Little Liars. Den är spännande och man måste verkligen funder och klura. Massa kärlek och problem som händer mellanvänner. Den är en serie som skulle kunna hända in real life om jag säger så. Serien hittar ni HÄR
Dessa tjejer har blivit en del av min vardag!! Seriöst. Nu ska jag dra mig ut, kramkramJW


Bild fylld av känslor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar