tisdag 20 augusti 2013

Boom Boom - Justice Crew

Full fart idag, jobbet gick lätt och bra idag.. as usual! Så skönt jag älskar det och det är en väldigt skön känsla när det ofta var tvärt om i skolan.

Ikväll fick Cupido ett förtjänat dressyrpass, han blev verkligen genom riden i alla gångarter, flytta mycket, samla, öka, red på graman för att jag skulle kunna komma åt honom ordentligt. Imorgon ska jag fråga om mammas sambo om han kan skjussa mig till Norrmalm så jag får hoppa lite inför tävlingen i helgen. Ska bli så spännande att hoppa miniderby med Cupido och se vad han säger om det.

Klasser inför helgen.. Cupido hoppar 1m på fredagen, vilar lördagen och hoppar 105cm och 115cm på söndagen. Sparar honom så mycket som möjligt tills söndagen då det är miniderby, tävlingen som jag blev tv intervjuad med Ulla (Ursinia) för 2 år sedan. Kul kul ska det bli!!!  Tycker den tävlingen är så himla mysig med festkväll på fredag kväll efter tävlingen osv.

Nu en dusch innan jag ska krypa under täcket och lägga mig, ikväll somnar jag till denna underbara låt och fina människa med en fantastisk röst. -> ANTON EKSTRÖM <- a="">

Svaren på frågestunden svarar jag på torsdag kväll! KramkramJW

me like this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar