fredag 23 augusti 2013

Inför tävlingen imorgon!

 Hejsan hoppsan, mycket har gjorts idag. Kunde ej tävla som jag ville denna fredag då jag har ett jobb att sköta. Strök mig och blir en klass (1m) på lördagen, och två klasser (105cm och 115cm) på söndagen.

Av någon konstig anledning började det rinna blod från min näsa helt plötsligt när jag satt på toa idag.. det känns ju kul? Vart blod överallt. buuuuuhu.

Red igenom Cupido inför tävlingen imorgon, han kändes fantastisk fin och lyhörd, jag bara måste våga lita på honom ute på tävlingsdagarna och lita på att han fixar vuxenlivet själv och att jag inte ska måste vara på honom vartenda hinder.

Bakat kakor till förbannelse för tävlingen, och god blev dom!!!(Ni tänker säkert nu... ofta du smakade?) Klart jag var tvungen att smaka, men hörniii... jag valde faktiskt ett hörn som var sönder så.... *Min busighet = Accepterad (X)  hehe.

Allting är klar packat nu och all min utrustning är smörjt och pållen har fått sprillans nytt hö och spån idag.. shiiihoow! Nej nu ska jag ta och sova... Resultat av tävlings helgen kommer på söndag...
Så kika in då!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar