måndag 16 september 2013

Då var helgen över

Hejsan alla fina människor i världen! Hur mår ni?? Jag mår fin fint iaf, vilket strålande väder det blev idag, mums det gör en så glad!!!

Min dag igår slutade bra med film mys och tända ljus framför tvn och den började bra idag också. Sovmorgon och har städat hela huset inför att min moder och hennes sambo kommer hem idag om nån timme ifrån Prag där det har varit hela helgen. Fantastiskt skönt har det varit att ta hand om hela huset och hästarna alldeles själv. Längtar tills jag flyttar om 1 månad!

Denna vecka kommer bestå utav Körkorts läsning, hästträningar och sist men inte minst tävling på Söndag i Skellefteå, shiiiiihow. I helgen ska jag även börja sätta igång Tornado igen också, han ska nämligen få börja hoppa i November/December!!!!

Nu är det snart dags att göra mig i ordning för lite Volvo jobb kring 14 tiden, vi hörs imorgon!!!

Min fina Cupido, vi ska också någon dag tävla på Strömsholms gräsbana!!!.

2 kommentarer: