söndag 15 september 2013

Erik Berggren träning

For på hoppträning kring 1 med Cupido för Erik, gick både bra och mindre bra. Första dagen ville Cupido gå i väldigt högform och inte alls jobba med ryggen så andra dagen ville Erik jag skulle rida med gramantygel och då gick det mycket mycket bättre. 
Fått bra tips hur jag ska gå vidare..ska även tävla den 22 (om 1 vecka) i Skellefteå! Kul kul, blir nog 1m 110cm tror jag. Då ska jag även passa på att träffa min fina gamla Hurran som bor där med Sandra... remember? :)

Haft mycket bra kvällar i helgen, mycket film och mycket tända ljus, jag klagar inteeeeeeee! Tack till er som gjort helgen bäst. Imorgon är det Volvo som gäller och självklart är jag taggad till tusen hehehehehehe men det är inte mitt knä ;(((((((( haha. Vi hörs imorgon!

Ps. Rip min dator! Ds.

KramkramJW




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar