torsdag 12 september 2013

Dom finaste

Efter en lugn och skön kväll med en nyduschad cheeeyyy så åker jag nu mot Volvo för lite nattjobb shiiihoow!

Tornado har fått en 2,7km promenad, på joggning och skritt på asfalt, Cupido fick hoppa lite i ridhuset inför Erik Berggren i helgen. Gick väl sådär han var så himla pigg och stökig idag men det har jag förståelse för om han stått 3 dagar, knät kändes okej när jag red. Känner ju av men det gör inte livshotande ont heheh..

Förresten kan jag bara varna er läsare att under morgondagen kommer många inlägg publiceras!!.

Här sitter jag alldeles nyduschad, lyste på toan slocknade bara tur att vi har en sådan modern dusch som lyser hehe, skjussen till volvo kommer om ca 20min så nu är det bara att raska på. Ni får ha de så bra inatt alla läsare. 
Statistiken bara levererar och levererar, helt sjukt att hela 501 stycken har kollat in min blogg idag!
Fantastiskt roligt, bara hälften kvar till 1000 stycken som är mitt mål innan det här året är slut.
Det skulle vara så himla skojjsigt! KramkramJW


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar