fredag 13 september 2013

Hatten av för denna tjej

Grym tjej, fanns hennes blogg alldeles nyss och som jag läst, svårt att sluta läsa.
En stark tjej som kämpar var dag att leva med att ha förlorat hennes mamma, pappa och något syskon, 3 familjemedlemmar. Det går nog inte att känna som hon gör om du inte varit med om samma sak själv. Jag kan försöka sätta mig in i hur hon känner men anyway fy så hemskt!

Tycker hon är en fantastisk enastående tjej som är så positiv och har en ruskigt bra blogg. Jag lovar er det är farligt hur beroende man blir utav att vilja kolla in hennes blogg en gång till... bara en gång till...

Det är sjukt hur vi människor kan bråka, vara avensjuka på varandra, på vad vi har eller hur vi ser ut, vara pisst of för hur ens kropp ser ut, vilka misstag man gjort eller helt enkelt kanske vara ledsen för hur dåligt resultat man fick i skolan.... Tänk att mista någon? Någon du verkligen älskar och vill ha vid sidan av dig hela  livet också bara släpper den människan taget om jorden och försvinner för evigt? Familjen? Den som alltid ska finnas där för en och man ska hjälpas åt och finnas för varandra?  Nej ursch jag kan inte tänka mig hur mycket denna tjej ska ha kämpat.
Hennes familj skulle varit stolt över henne och det är jag säker på att dom är där uppe.

Så kom igen allihopa, var glada över det ni har och var glad för den ni är!!. Ingen kan ta ifrån er att ni är bäst på att vara er själva. Ingen vet hur man kan vara Jennifer Wassermann bättre än vad jag vet. Come on guys! Ni är fina som ni är, be proud of what you are and who you are!

Klicka HÄR för att komma till Juliahs blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar