söndag 29 september 2013

Ge mig jeansen

Cupido är riden och stallet är färdigt för idag gick bra och blev en uteritt. Nu ska jag se lite avsnitt av Pretty little liars som jag inte sett på några veckor sedan sova någon timme innan jag ska till jobbet. Börjar 22.42 ikväll, nästa vecka jobbar jag natt så får en låång helg till helgen som kommer shiiihow.  Ska även ta tag i att anmäla till Skellefteå tävlingen ochUmeå hopptävlingen som är de 2 sista tävlingarna jag och Cupido ska tävla för detta år.

Förresten, jag som gillar Nellie Berntssons klädstil så bra hittade en sida där hon har samlat sina favorit plagg, hur bra som helst ju!!! http://nellieberntsson.mylovebasket.com/

Här är en bild på det orange jeansen jag vill ha, och bikinin och shortsen under som Nellie har på sig är så freaking jäääädra snygg. GE MIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar