söndag 29 september 2013

Natt jobb ikväll

Hejsanhoppsan, godmorgon godmiddag eller godkväll..välj själv!
Vaknade för någon timme sedan och har städat rummet, och ska nu begemig ut till hästarna och rida. Måste beställa nya underkläder snart för dom håller fullkomligt på att ta slut... Tur att Bonprix och Ellos finns.

Vet ni en sak jag ändrat på. Jag som aldrig ville ha jeans förut =älskar jeans idag.. nu har jag till och med tänk beställa orange jeans som kan vara ganska snyggt om man matchar rätt.
Tur att min favorit Nellie har sån jädra bra klädstil så jag snor lite tips, tankar och ideér från henne hihi. Men seriöst. Vem kunde tro att JAG, Jennifer Wassermann skulle vilja ha orange jeans?!?!?!?!?! Har jag gått och blivit knäpp eller...

De senaste dagarna/ helgen har jag varit mycket med Alexander, ridit, och varit förbi stan på första gången på evigheter. Syns att nya små frasse gangsters håller på att odlas upp.. :p Stackars barn säger jag bara.

Igår var jag på en impuls bio för att umgås med bästa Hanna A innan hon åker tillbaka till Norge. Det var väldigt trevligt och roligt, har hur mycket godis som helst kvar efter igår. Någon som är godis sugen???..
Dunkade musik i bilen gjorde vi också och jag har fått en ny favorit låt. Konstig men så finurligt rolig låt.

Nu ska jag ut och rida Cupido, slänger in ett inlägg med låten om några timmar, så glöm inte att kika in då, kramkramJW



Undra om jag har Sveriges längsta armar?... hahah

TRUEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar