måndag 30 september 2013

Pluggeli plugg

Nu är jag så förbannade less på att jag hela tiden dröjer med det där körkortet... Köra bil kan jag utan problem men att lära mig teorin tar sån tid då jag har svårt att fokusera. 
Men nu ska jag banne mig plugga ihjäl mig så jag kan ta det där jädra körkortet någon gång!
Har ju inte bara ett körkort jag ska hinna ta innan jag blir gammal kärring hehe.

Nu har hela dagen gått och jag har hunnit sova och hunnit rida Cupido på en mysig uteritt. Blev hårdträning idag. Han gick så bra min kille!!! Även anmält till Hippo tävlingen idag, 1m första dagen och sedan 1m 110.

Även börjat ge honom kosttillskotten från LR, ska bli intressant vad det kan ge!!
Beställt hem underkläder från Ellos som verkligen behövs då jag ibland knappt hittar vart jag har mina längre hahah..ibland undrar jag vart alla tar vägen? Så var på tok på tiden att få lite nya.

Har inte tagit några bilder alls idag så får bli lite tomt på nya fräscha bild fronten, tar lite gamla istället! Kameran har jag fortfarande inte satt på laddning ... :p hur var det med att dröja på saker??? Hm...måste nog ta tag i det genast!

Här kommer en bra bild.. med bra text!.. hehe..
Åh så snyga,vill verkligen ha dessa! Visst var dom snygg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar