söndag 20 oktober 2013

Film från träningen

Helgen träningar är över för denna månad! Längtar redan tills nästa. Äntligen märks det på träningen att vi kommer framåt, sånt gillas!! Idag hoppade vi en banan rätt stabilt utan att tjafsa med huvudet och bocka och andra busiga saker min 6åring får för sig ibland.
Erik tyckte han såg väldigt mycket finare och trevligare ut och det värmer ju att höra, kanske blir en riktig hopphäst ändå?
Nu väntas en hel del bomarbete, stutts, ut och långgaloppera runt dalsjö, klättra i backarna osv innan Erik kommer upp igen.

Käkat en väldigt god middag som min fina mamma gjorde och har nu landat i soffan helt död. Min nya älskade soffa som redan är en stor favorit från min sida hehe. Arslet vill verkligen aldrig upp utan man som fastnar.. mamma fick dra mig upp.. ska jag ta det positivt? Hur fan ska det annars gå om lurkarna där bak aldrig får komma ut? hm..... måste nog tänka över det här!! haha.

Nu ska jag byta om för nattjobb på Volvo, så håll i er för här kommer hästbruden!!!! Åh som jag längtat. Vi hörs imorgon kramkramJW


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar