fredag 25 oktober 2013

Gomez levererar

Vaknat upp.. insett att nattveckan är slut fan... Nästa vecka är det EM som gäller på jobbet. Jag älskar nattveckorna! Jaja, käkat frukost i MIN fina nya soffa  och två fakturor är äntligen betalda sköööönaste känslan eveeer.

I onsdags hade jag en duktig ponnyridnings tjej här som ska börja ta lektioner en gång i veckan för mig riktigt spännande. Ska bli kul att se hur hon kan utvecklas. Igår fick Cupido en vilodag och under helgen kör vi stenhårt igen. :) Ut och långgaloppera och få upp flåset ordentligt blir det då.

Nästa vecka kl prick 12 varje dag kommer jag att svara på lite frågor dels för att ni ska få lära känna mig lite bättre för att det blir så mycket roligare att läsa då. Sen att jag tycker om att svara på frågor är en annan sak, det gör att man måste tänka efter och lär känna sig själv lite bättre. Måndagen den 28 Okt kommer handla om utseende och Hälsa missa inte det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar