onsdag 23 oktober 2013

Min häst e bäst

Vaknat och käkat rostmackor medans jag sett ett avsnitt utav Pretty Little Liars som kommit ut.. Halloween avsnittet alltså. Gooood vad bra det var och hade det så mysigt i soffan under flera filtar. Gud låt mig jobba på Volvo för evigt....älskar det!

Nu ska jag starta en tvätt och vara en underbar hemmafru för några timmar sedan 19.00 har jag en barnridning självklart på Cupido som är så snäll.
Tror jag förresten hade bästa träningspasset hitintills igår med Cupido i ridhuset. Gick så fruktansvärt bra vilken häst jag har!!!!
Lång uppvärming och sedan en super bra övning. Ska försöka rita den i paint för er så ska ni få lite tips. Bjuder på den imorgon iaf. Det är en övning jag gör iaf 2gånger i veckan och den ger bra resultat. Hästarna blir mjuka och lyhörda samtidigt som det blir lite gymnastikhoppade.

Nu får ni lyssna på en goooding så ska jag dra. Vi hörs kramkramJW




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar