söndag 27 oktober 2013

Slow Down

Helgen har gått fort och nu är det jobb imorgon.. buuu tänker många. JIPIIIIIEEEEEE tänker jag!! Sovmorgon, volvo is the best. Vill bara tacka för att jag har fått börja lära känna underbart folk på volvo. Folket... stämingen.. åh det gör mig så glad.

Ska vara 100% ärlig och säga att det är en lång väg att gå från att vara på botten och ta sig upp och älska sig själv och framförallt acceptera sig själv, att kunna stå vid spegeln och säga jag är bäst och verkligen mena det på insidan är verkligen svårt men inte fan ger jag upp för det. ALDRIG. Även om mina dagar är väldigt upp och ner. När jag joggar med musik eller är ute hos hästarna är gånger någonting gör mig glad, peppad och på bra humör, vilket gör det lättare att jobba med självförtroendet och självkänslan och det dåliga tankarna i hjärnan. 

Ett inlägg som helt klart rörde vid mitt hjärta var när Pernilla Larsson tog upp just punkten självförtroende. Tror inte jag är ensam om att röras vid pernillas texter. Keep up the good work Pernilla, super bra skrivet igen!! BESÖK PERNILLAS BLOGG OCH LÄS INLÄGGET DU OCKSÅ. Våga vägra känna er dåliga!

Måste tacka för en trevlig ponnyridning med roliga Emma ikväll! Blev en uteritt i skritt och trav ute i naturen. Ännu ett barn som är glad efter att ha ridit, älskar att se då människor i huvudtaget blir glada. Tack för mig, kramkramJW

Pappas fina hingst, Rango
Rango första till vänster, Zorax och Kingen i mitten som knappt syns. De tre hästarna min pappa har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar