måndag 28 oktober 2013

Svar på frågor nr 1 - Utseende och Hälsa

Vad har du för klädstil? Är du en modeintresserad person?
Jag har nog en rätt normal klädstil som inte sticker ut så mycket men jag vill absolut förändra den till någonting jag trivs i mer. Just nu drar jag bara på det första plaggen jag ser eller får tagi i garderoben. Jag måste nog erkänna att jag inte riktigt är någon mode tjej rakt igenom kanske. Ogillar att shoppa, läser inte mode bloggar, har inte riktigt mode själv... hehe. Har ofta huvtröjor som passar till allt, jeans, leggings då och då, shorts ah you name it. Rätt vanligt stil har jag nog.

Vad gör du för att hålla dig i form och vara hälsosam?
Jag rider varje dag i veckan flera hästar, dricker LRs Aleo Vera dryck varje dag. Sedan tar jag promenader och far ut och joggar kanske 2 gånger i veckan.

Vilka egenskaper får du oftast komplimanger för?
Oftast är det folk som kommenterar hur snäll jag är. För jag är verkligen en väldigt snäll person som bryr sig om hur andra mår. Jag är väldigt noga med att inte såra andra människor. Sedan får jag ofta kommentarer om hur ruskigt glad tjej jag är oftast jämt :)

Vad tittar du först på hos en kille?
Det första jag fastnar för hos en kille är helt klart utseendet, sen kollar jag mycket på mogenheten. Men det spelar egentligen inte så mycket vad killen gör och vad han tycker om saker och ting för om jag faller för en kille så gillar jag ju det han gör osv. Men jag har inte lätt för att falla för någon, shit inte alls verkligen.

Tycker du träning är viktigt?
Träna är såååå viktigt för både kropp och sinne. Man blir så mycket gladare om man tränar, jag kan inte förstå hur folk bara förtär alkohol varje helg och bara sitter vid soffan och ser tv... nej det förstår inte jag mig på. Det är ju tom forskat och bevisat att kroppen mår bra utav att träna varje dag.

Skulle du säga att utseendet är viktigt?
Ja till viss del är det enormt viktigt. Det är iaf vad jag tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar