tisdag 29 oktober 2013

Svar på frågor nr 2 - Underhållning

Vilken är den bästa drömmen du någonsin haft? Vet inte, en dröm kommer jag ihåg dagen efter sen är den glömd för mig typ.. hehe.

Vad skrattade du åt senast? Skrattade åt mina roliga jobb kollegor på jobbet!!

Spelar du något instrument? Tro de eller ej men trummor faktiskt, kan spela men gör det inte nu.

Vilken musik gillar du? Har du någon favoritlåt eller favoritartist? Looren, Britney Spears, Rihanna, Swedish House Mafia, David Guetta, Selena Gomez mm. Har flera.

Lyssnar du mest på radio eller musik som du själv väljer? MP3!!!!!!

Om du var tvungen att välja en bil som speglar vem du är, vilken skulle du välja? 
Volvo, BMW eller Mercedes utan tvekan.

Om du bara fick ta med dig en sak till en Öde ö vad skulle det vara? Tänkte först svara en häst, men tillslut skulle nog maten ta slut så då skulle jag vara tuvngen att göra hamburgare så det får nog bli MOBILEN!

Vilken talang skulle du ha velat födas med? Att kunna sjunga rå vackert hade ju varit något.

Hur länge har du varit vaken i sträck? 3 dagar tror jag är rekordet.

Vilken superhjälte är din favorit och varför? Bamse, 

Om du kunde byta namn för en dag, vad skulle du byta till? Något engelska snyggt namn.

Om någon (eller du själv) skrev en bok om ditt liv, vad skulle den heta? Never Give Up, life goes on

Vilken seriefigur var din favorit när du var barn? Bamse, för han var så snäll mot allt och alla.

Om du var ett djur, vilket djur skulle det vara och varför? En björn, stor och stark.

Om någon berättade för dig att du bara hade 9 minuter kvar att leva, vad skulle du göra under de nio minuterna? Tänka på allting jag varit med om i livet, tänka på min familj och mina hästar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar