söndag 20 oktober 2013

Tjenamittbena

Ser ni vad jag ligger i? en.. en.. en SOFFAAA!! ..och gissa vems det är? wollaaaaaaaaaa! Såklart det är min alldeles egna. Det ryms säkert 8-10 personer i den, riktigt skön, snygg, stilren och helt freaking asm.  Nu saknas det bara att jag ska kunna laga en till maträtt än makaroner så är jag en köksidol tror jag.. hehe.

Spenderade hela gårdagskvällen i soffan. Rumpan ville liksom inte släppa taget om soffan för blev kvar där hela natten. Blev  sovpremiär i den då jag var så fruktansvärt trött igår och vips så sov jag.

Har ni tur kanske det kommer ut en film från båda dagarna ikväll? ; ) Idag är det träning igen för Erik Berggren som står på schema. Först longera Tornado och sedan ska jag nog försöka pula i mig lite lunch innan vi packar in Cupido i transporten för att fara iväg till Vännäs och hoppträna kring 15-tiden. KramkramJW

4 kommentarer:

  1. Ja den var verkligen skiiit fiin... å stoooor... tog upp HELA vårt vardagsrum... men jag kom nog å sakna den när du drar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen jätte fin, hahaha jag längtar redan till att få sätta in den i vardagsrummet!!.. :D

      Radera
  2. liknar min fast lite större:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att veta vems soffa den liknarom du heter Anonym? ;)

      Radera