torsdag 14 november 2013

Jobb jobb jobb

Så nervös inför nästa torsdag, då ska jag bjuda jobbet på fika, självklart alla 3 värdefulla ställen jag varit på.
Bästa logistik som jag har väldigt kärt om hjärtat. Det bara forsar tårar då jag ska prata om dom. Helt klart porrigaste roligaste stället på Volvo där jag började allra först på Volvo. Om ni läser det här Sebbe, Mia, Mattias mm. Så ska ni veta att ni tog världen till en ny nivå. Ni är fantastiska vänner och jag har inte haft en endaste dag utan skratt med er. Ser fram emot festen vi planerade sen ; )
Roliga dörrbanan där jag framför allt lärde känna fina snälla Caroline och många andra. Mycket fika och skratt även här. Skön station där det är väldigt lätt.
Sist men absolut inte minst Segment 3!!. Stället jag verkligen sist ville vara på då det är jävligt svårt att montera hyttar på 30 sek samtidigt som de rullar. Men när man kommer in i tempot blir det betydligt skönare. Gänget var toppen liknande gänget på logistik.
Jag töjade verkligen på mina gränser och så mycket jag har lärt under denna jobbperiod!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar