tisdag 12 november 2013

Ju sämre självförtroende man har, desto duktigare försöker man vara, och ju duktigare man är, desto större risk för att kollapsa.

Ingenting märkvärdigt att ta upp idag vad jag har gjort, lite utav det vanliga! Utom en fantastisk sak jag måste ta upp som kvällens blogginlägg får handla om.

Klickade runt på olika youtube videosar.. det var allt från musik, till kända videoklipp,folk som failar, till blogginlägg och videoinlägg. Hittade en tjej som jag blev väldigt inspirerad och där jag absolut kände igen mig i hennes videosar. Kollade in hennes blogg och bara kunde inte sluta kolla och läsa.. Sånt är ju underbara. Känner ni igen samma känsla som jag?

När man känner igen sig i någonting och man vill bara ha mer/ titta på mer saker utav det.
Det var just vad jag gjorde. Tjejen heter Antonia Johnson och hon är så jävla grym rent utsagt.

Hon är vad jag kallar sin egen stil och hon kör sitt race och henne kommer jag absolut följa nu, hon fick mig att tänka på en sak faktiskt. Varför har jag den här bloggen egentligen? Vad är målet med den? Jag känner mig inte särskillt bekväm bakom kameran då jag har gjort några få videoinlägg, min starka sida är egentligen inte alls att skriva. Fick knappt G i svenska hahah... Fast jo det fick jag men det var nära på att inte bli så!

Jag undrar egentligen hur det skulle kännas att slippa blogga. Bara sluta och människor skulle helöt plötsligt inte veta lika mycket vad jag gör hela tiden och vart jag är osv...
Målet med min blogg har hittills varit mest bara att jag får skriva av mig om vad jag gjort under dagen, och en sådan blogg väldigt tråkigt tyvärr det blir ofta samma saker osv. Nu är jag en rätt roligt person av mig men ändå... 

Jag funderar på att hitta på någonting nytt med bloggen, ändra utseende och börja skriva om någonting riktigt seriöst och kanske nå ut till människor som känner lika dant och som varit i samma situationer förut om vissa saker? Kanske tom kan jag få några människor att helt plötsligt må bättre eller ha ett roligare liv helt enkelt.

Janiii.... Det här känns som en riktigt sur karamell jag får suga på hela natten på Volvo! Vi hörs KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar