måndag 9 december 2013

För lat för middag

Just handlat behövliga saker, tänk att jag...JENNIFER WASSERMANN handlar glödlampa, batterier och toalettpapper?!?!?!!!!! Vad hände liksom? Men jag, tv(elektronik!!) och toaletten har som blivit ett här i Skåne. Nej men jag tror jag växte upp lite snabb bara på längden..eller jag menar bredden..eller givetvis menar jag i hjärnan haha. Skämt åh sido jag växer aldrig upp. Jag menar mamma kommer alltid vara min mamma, på jorden som i jorden!! <3
Natten är ung för alla shiihooowww eller hur alla 50+are och alla pensionerer? :D

Nu är det pizza som gäller och sedan ett snabbt videoinlägg innan jag ska slå en pling till världens bästa volvo!!! Men först videoinlägg så att tårarna inte smetar ut mitt fina smink ; ) adios!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar