måndag 9 december 2013

Ledig idag

Idag fick jag vara ledig och lika skönt är det som alltid att ha sovmorgon och vara borta en dag från hästar. Ger en massor med energi till resten av veckan.

Nu ska vi strax handla, ska försöka handla så lite jag bara kan och göra slut på så mycket mat jag kan hemma så att det slipper ligga kvar här när jag åker hem.. Tänk att jag får komma hem till Norrland igen i 2 veckor!!!!!!!!!!!!

Har massor att hinna göra när jag kommer hem, hälsa på mitt gamla jobb, träffa vänner och familj och självklart en krogrunda och nyårsfest med byborna.
Umgås med unghästen hemma törs jag inte göra då jag har åkt på ringorm....

Jag säger då de, man är verkligen bortskämd i dagens samhälle att vara ledig på helgerna, för det ska jag säga att jag är duktig och jobbar vaaarje helg!! ; )

Nu mot Ica för att handla lite och när jag kommer hem ska jag sätta mig och göra ett videoinlägg som kommer publiceras ikväll. Som varje måndag kommer innehålla! KramkramJW







2 kommentarer:

  1. Ringorm smittar inte från människa till häst. Så du kan krama o pussa tornado så mkt du vill :-D

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla. Men så bra, tack för det då slipper jag vara orolig :)

    SvaraRadera