torsdag 23 januari 2014

Hur lyckas jag..?

Hej guys hoppas ni mår bra där ute!
Själv så skulle jag på ett toalett besök inatt vilket resulterade i ett spännande äventyr då jag ramlade ner för trappan och fick en liten hjärnskakning så varit sängliggandes och illamående större delen av dagen.. men varför vara negativ? Äventyr är roliga men för er som undrar så ska jag fan inte på något toalett besök inatt. En hink står redo på andra sidan rummet om det skulle bli akut............ Har ni problem med nattliga toalett besök? CALL ME!! haha

Fick ett mysigt brev idag av min underbara saknade mamma där hemma, hon får mig alltid att bli så inspirerad konstigt nog hehe. Mysigt var det iaf och jag fick ett USB minne med Ola Wallström som är proffs på personlig utveckling. Har varit på kurser där han har föreläst och han är så jädra rolig men framförallt väldigt inspirerande. Tänkte försöka lyssna på han lite nu och då i hörlurarna, alltid hör jag något nytt som är nyttigt att ta in. 

Jag förstår att ni läsare är sugna på att se bilder och filmer (många som skriver och frågar) tyvärr kan jag inte dela med mig utav allt förmycket sånt med respekt för OS Hästar så istället så får ni se bilder/filmer på mig och Cupido :)

Nu ska jag försöka somna tidigt ikväll så att jag kan stiga upp lite tidigare imorgon och känna efter hur det känns, shiihooow så ni får ha en kanon bra kväll. Tack för mig, mvh äventyrarN! ; )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar