fredag 14 februari 2014

Idag är det kärleksdagen. Kärlek kan innebära mycket, en pojkvän/flickvän, en mamma/pappa, en släkting, ett djur eller något annat som betyder mycket.

Jag vet att alla inte har det lika bra som jag och det gör mig bekymrad. Jag har lätt för att bli rörd över andra som mår dåligt, när jag ser tiggare på stan så får jag en obehalig känsla i kroppen. Jag tänker på att det största målet i deras liv är att överleva, ge sina barn mat, ha ett hus att bo i osv.

Dom försöker leva upp till de sakerna varje dag medans jag har flera hus att bo i, flera egna hästar och kan gå som jag vill i kylskåpet. Det är så orättvist att det kan vara såhär.

Bara för att jag blev så bekymrad över alla hjärtans dag så köpte jag ett armband för 50kr som skänker pengar till "min stora dag"för svårt sjuka barn.

Åh.. det är inte kul att vara ensam på alla ♥ dag. Tur att min bästa Gunnar gick så bra idag och tur som jag har blir det en riktigt mysig middag med Marianne och Anders, vi ska nämligen äta tacos.

Ha det bra och glad alla hjärtans dag på er! ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar