torsdag 13 februari 2014

GE MIG LASTBILKÖRTKORT

Imorse vaknade jag upp utvilad och glad i Roines hästbuss.. alltså den lastbilen skulle jag vilja ha. Olalaaaa!  Rymmer 8-9 sängplatser + 6 hästar. Längtar tills den dagen jag har tagit lastbil + tunglastbils körtkort. Såå skööönt det kommer bli!

Det har bara rullat på bra i stallet och träningen idag för Roine har också gått galant. Hoppade runt en bana på kring 110 och bara slipade till lite små problem. Nu taggar vi till riktigt mycket tills tävlingen på söndag. Gud vilka fina lugna rundor vi ska göra. Gunnar ska ha sin nya tävlingsoutfit... mer om det och hur vi kommer se ut får ni se på lördag!!!

Nu är det kväll och jag ska ta ett dopp i poolen med en drink eller två sen lägga mig i den underbara sängen jag sover i..
Vi hörs! KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar