onsdag 12 februari 2014

Längtan

Ojojoj så livet helt plötsligt vände. Längtan jag har till söndagen går inte att beskriva, folket jag har omkring mig nu som BRYR SIG om mig och hjälper mig att utvecklas är helt underbart. Roine jag får träna för varje dag, alla roliga stunder med Johanna i stallet varke dag, bästa Marianne och Anders som jag får bo hos osv.

Jag ångrar inte denna resa någonstanns, för er som tror att det bara är att åka hem om det händer någonting eller uppkommer något problem så kan jag berätta att så är det inte riktigt. Jag har min häst här nere och det är inte bara stuts enkelt att åka hem. Hamnar man i trubbel när man är så långt bort hemifrån så är det bara att lösa problemet vilket jag har varit tvungen att göra flera gånger och det innebär att man utvecklas som människa. Helt fantastiskt häftigt!!!!!! Om ni bara visste!!

Jag har fått såååå mycker erfarenheter med mig i min ryggsäck för att bara vara 19år gammal och det är inte helt fyskam :)

Längtar tills jag åker hem till norrland och får starta igång Stall strangården på riktigt... med många tankar och mycket positiva  åsikter från er läsare både på sms, facebook och från bloggen så startar jag dagen idag som en glad lycklig förhoppningsfull 19åring :)
Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar