fredag 7 mars 2014

Fredagsmys

Var på körskolan imorse från 8-12 och klarade riskettan idag shiihooow.  Tyckte inte alls den var så långtråkig som alla säger. Fick sällskap av min roliga snälla vän Christoffer eftersom han också pluggar till körkortet. Blir alltid roligare om man kan plugga ihop med en kompis. Hann med att gå på arbetsförmedlingen också och kolla lediga jobb eller om jag ska kolla på ett sommar jobb ahh.... vi får se vad som händer och fötter.
Gjorde iordning och städade hela mitt rum plus mitt skåp i stallet igårkväll. Kände mig allmänt bäst som stannar hemma från allt och alla, såg let's dance med mamma och hennes sambo. Förutom det spenderade jag tid med dom finaste killarna i stallet.
Gunnar gick hur bra som helst han går fortfarande på lite rehab (bara skrittar och travar i två veckor) sedan veterinären/eqviperateften(stavning?) Nere hos Roine i Mantorp fixade lite med en muskel i bakdelen. Absolut inget allvarligt bara lite spänningar i bakpartiet sedan han förmodligen halkat på en isfläck eller något liknande.
Tornado gick fullkomligt lysande i alla gångarter när jag red honom. Han förvånade mig rejält, han kunde dessutom gå på min ponnyridning. Då förstår ni hur snäll och väluppfostrad han är haha.
Nu ska ja fullkomligt decka i sängen.. GISSA VEM SOM INTE KOMMER VARA TRÖTT ELLR SLITEN IMORGON?!?!?!!!!..... JAG! ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar