torsdag 6 mars 2014

Se hit allihopa !!!!!

Right!. Äntligen kommit på plats, flygresan gick smidigt. Har precis kommit hem och hälsat på mina underbara djur hemma.

Imorgon börjar mina full späckade dagar. Ska kliva upp kring fem tiden och göra klart stallet. Hinna duscha och övningsköra till stan klockan sju. Göra riskettan från 8.00 till 12.00, åka förbi hippologum på ärenden, och ha ponnyridning 14.00. Kvällen går åt till att packa upp, städa och planen är att hinna göra en budget inför denna och nästa månad. Nu jädrar ska här fixas och bli klart!!!!!.

Måste uppmana allt folk runt omkring mig, jag är dö trött och sliten efter resan, kände jag nu när jag kommer hem. Allting ser ut som ett bomb ner slag i mitt rum. Det ska packas upp och sättas på rätt plats samtidigt som jag ska läsa klart körkortet, träna hästarna, söka jobb osv.
Jag hoppas att ni vänner och släktingar ger mig ÅTMINSTONE två veckor till att bara vara hemma och landa. Jag dissar er inte om jag inte svarar eller inte vill träffas och jag ogillar er inte, men för guds skull acceptera att jag är dö trött och arbetslös. Mina vardagar är fullt proppade med saker som ska göras. Please ha förståelse för detta allihopa!!!!!!!!. Tack och gonatt för mig... eller ska jag säga godmorgon? Ska ändå kliva upp om en sådär.... 3 timmar? Hur fan ska jag orka??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar