måndag 10 mars 2014

Hallå där köp nå jäkla blåbär

Dagen har rullat på bra, hunnit med mycket på kort tid.
Övningskörningen går super lätt framåt, skönt när teorin går desto tyngre framåt.. men va fasen nog klarar jag det här. Ska jag klara lastbilskortet också så är det lika bra att vänja mig. Men jag är nöjd över att jag är så duktig praktiskt som jag är.
Pluggade på körskolan tillsammans med Christoffer, gaaah så skönt det är. Så mycket lättare än att sitta och tragla själv och kännas sig sämst hela tiden. Nu känner jag mig så bäst när chrille inte kan någonting hahaha.. skämta bara. Får man 48 rätt av 70 frågor första gången man gör testet så är det inte helt fyskam!!. Men sitter och tränar ordentligt också några timmar om dagen.
Båda hästarna fick markarbetes pass och dom var som stjärnor bägge två. Det är så roligt, varje gång jag ser mina hästar eller har ridit så har jag jämt ett leende på läpparna. Gullegrisar!! Funderar på att börja kalla Tornado för Holger haaha... Gunnar & Holger!! 
Förresten så fick jag äntligen upp Foderskyltar på bådas boxar, shiihooow!!
Fortsättning följer bam bam bam.. kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar