tisdag 11 mars 2014

En bild säger mer än tusen ord

Finns det någon som har lika stort leende som jag har på läpparna idag? ler som jag gör idag? Nej jag tror inte det.

Suttit 3 timmar på körskolan och pluggat datatester till förbannelse, fick 63 av 70 rätt på flera tester så helt fyskam är jag inte. Övningskörde sedan i 1 timme och det gick klockrent jäkla bra alltså. Efter det väntade världens bästa efter längtade Volvo besök. That feeling is amazing.

Kan man ha roligare kollegor än Dörrbanan och Segment 1.. åh gud alltså. Blev så bra bemött som alltid. Skratt, kramar, kindpussar och allt möjjligt. Tack ni gjorde min dag , ni gubbar är så roliga. Tjejer också för den delen men finns ju mest bara gubbar på volvo haha.
Gick förbi Lernia också och berömde dom lite extra för hur bra jag trivdes där. Alla människor behöver beröm för att orka jobba och kämpa, så det tyckte jag dom var värda.

Fick sedan skjuss hem utav en mycket värdefull person, min "chef/sso" för segment 1 erbjöd sig att skjussa hem mig då det krånglade med bussar. Bästa Martin så glad man blir av dig, människor som ställer upp för andra gillar jag.

När jag kom hem lagade jag middag till mamma och hennes sambo så snäll som jag är hihi!

Nu ska jag ut och rida mina fina hästar där ute, kramkramJW

1 kommentar:

  1. Tack för maten.... så värdefullt att komma hem å maten är serverad... de e vardagslyx :D <3

    SvaraRadera