måndag 24 mars 2014

I love this guy

Måndags morgon börjar med att jag hittar denna och blir beröd till tusen. Tänk att så många människor tycker det är så viktigt att se snygg ut, vara bäst, eller ha de största brösten när livet egentligen går ut på att bara vara sig själv och ha roligt varje dag med folk man bryr sig om och som bryr sig om det. Vi är alla lika värdefulla. Vi glömmer hur mycket vi lägger ner energi på saker vi inte borde, tro mig det gör vi alla.

Klicka och se videon, det är det minsta ni kan göra för denna underbara killen. Hade gjort allt i världen för att ta bort den dåliga sjukdomen. Fuck cancer♡

http://hyllat.se/fantastisk-kille-dog/

Min fina Gunnar är precis utsläppt och idag tog det lite extra långtid i stallet bara för att jag såg den dör videon så ville jag ta vara på morgon myset. Vi hörs later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar