måndag 24 mars 2014

Tävlingsdebut i helgen

Ut och rida ikväll igen. Jag ger aldrig upp med dessa fina hästar, ni är det finaste jag har och blir så glad av er. I helgen ska min fina kille debutera för första gången i hans liv på tävlingsbanan. Gissa om det kommer bli intressant!

Idag ska Cupido hoppas för första gången sen jag åkte från Roine, det ska också bli intressant. Han kommer nog vara riktigt laddad. KUL hehe.

Är faktiskt inte så peppad på att skriva någon blogg just nu som ni kanske märkt, kämpar sååååå med allt körkort läsandet varje dag, söka jobb och hålla igång två hästar, hinna träffa lite vänner, vara pank och samtidigt bo med mina föräldrar och det blir lite konflikter som det blir i en familj osv. Men jag är så himmla känslig när det gäller sånt, kan gå och vara ledsen över en sak i flera veckor. Därför blir det lite dålig uppdatering men ingens liv är perfekt sä är det bara. Men jag ger aldrig upp. När saker och ting är som jobbigast bryter jag ihop, kramar mina fina hästar och kommer igen!

Nu ska jag ut och trimma mina finisar och samtidigt kommer min bästa vän Natali och hälsar på och tittar på när jag rider. Vi hörs när vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar