onsdag 26 mars 2014

Ryttareliten

Såg självklart Ryttareliten igår, gjorde ni?? gaaaaah. Alltså jag vet verkligen inte hur jag ska uttrycka mig för den serien är såå bra. Den visar verkligheten bakom ridsporten, hur mycket dom verkligen sliter och kämpar för att driva runt sina hästgårdar och nå deras stora mål och det är ju sjuka pengasummor som det rör sig om, också rätt intressant.
Nu ska jag bege mig ut för att rida 4åringen Tornado och Gunnar. Tornado ska starta sin första tävling i helgen. Ska bli väldigt skoj. Har inga större krav på honom utan mera komma runt banan och han får känna på hur det är att vara inne på en tävlingsbana med speaker och applåder osv och börja få rutin.
Gunnars första tävling är också anmäld och klar. Första starten blir i Vännäs inomhus. Kommer även att ha duktiga fotografer på plats så missa inte att åka dit..
Är det någonting som ni skulle vilja se eller höra mer om i den här bloggen?? Om mitt liv? Hästarna? Mina mål? Tips på övningar? Ja ni vet. Come on guys! Berätta för mig vad ni tycker. :) Kommentera eller maila mig på jenniferwassermann@hotmail.com KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar