torsdag 27 mars 2014

The fula gänget

Morn morn!

Hästarna fortsätter att leverera och gå bra, Gunnar har lite svårt för att slappna av men vi jobbar på det genom att jag värmer upp lääääääänge och verkligen tröttar ut honom innan jag tex ska börja hoppträna och sånna saker. Han är fin, han är duktig men han är svår emllan åt ska ni veta.
Tornadobara går som en stjärna hela tiden, väntar på att det ska vända som det gör med unghästar men oj så duktig han är. Mötte en lastbil igår när jag red ut och han ryckte inte ens till....4år gammal... bra jobbat Jennifer!!!! Trafiksäker check!!!!

Kände mig typ som fula ankungen igår också hahah. Jag gick och satte mig hos Gunnar en stund i hagen och bara myste. Kameran gick väl typ konstant hihi. Men det är roligt med bilder så här får ni några!

Var förbi Tegs hästshop och på kvälls teori igår också. 4 timmar teori, CHECK!! :) Glöm inte att klappa er själva på axeln det är så nyttigt att berömma sig själv och att boxas lite är ju roligt..man kan ju berömma nån annan också men obs!!!!!... Prova inte det hemma! KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar