torsdag 24 april 2014

Är man bäst så är man

Wow livet rullar på i högsta hastighet i en brant nerförsbacke känner jag nu. Värsta super duper bra!

Hade körlektion idag som gick bättre än förväntat, allt i körningen sitter som smäck. Skulle lätt kunna göra uppkörningen nu. Halkbanan bokade vi idag också förresten. Hur skoj känns inte det?!?! Damn..

Teorin går det desto trögare med, alltid nå fel hit och dit. Men jag kämpar på och jag ger mig inte förns jag klarat allt.

Jag tycker det är så tråkigt att skriva en blogg bara hela tiden om vad man gör hit och dit. Så jag tänkte att ni där ute ska få lära känna mig. Många som läser kanske vet vem jag är men inte hur jag är som person? Nästa vecka ska bli lite annorlunda tänkte jag. På vilket sätt får ni se då.

Nu har jag pluggat sen jag kom hem från körskolan (sen kl 3) så nu ska jag gå ut och rida grabbarna grus, packa alla jädra hösäckar för att sen ta in Gunnar och natta honom.

Obs: bloggen kommer bli lite omgjord om ett par dagar!! Ska bliså skönt med lite nytt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar