tisdag 22 april 2014

Vildmarken next

Vilket jädra väder det är ute. SJUKT JU! Inte ens Maj månad ännu och solen tittar fram mer än någonsinn. Så idag fick sommarjackan sättas på igen. Körkortsplugget fortsätter och jobbsökande kämpar jag på med för fullt. Nu jädrar ska här jobbas!!

Hästarna fick gå jobbiga pass idag. Gå brant uppför, brant utför, tungsand i sandtaget och långa galoppsträckor var vad dagens ridpass innehöll. Kan erkänna att det var inte bara hästarna som blev trött och svettig, jäklar vad trött jag är i kroppen.
Känner mig som en säck gamla ruttna gamla potatisar samtidigt som jag känner mig som värsta duktiga tränings freaken. Men hujja vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon!

Nu är det chill mode som gäller, håll i dig soffan för här kommer jag springandes!!!!!... eller vänta.. hur var det nu? Du kan va lugn soffan jag kommer i gigantisk snigelfart.

2 kommentarer:

  1. Han e duktig som balanserar en sten mellan öronen på kort nr 2, fniss, såg lite roligt ut :D

    SvaraRadera
  2. Haha ja han är knasig min Tornado. Du hör ju bara på namnet. :) Mvh Jennifer.

    SvaraRadera