måndag 21 april 2014

Korta snuttar från Norrmalm

Det blev väldiga korta film snuttar då mammas telefon hade dåligt utrymme när jag började rida. Så dessa filmer är från början men bättre än inga alls. Eftersom att min dator lever sitt eget liv får ni leva med korta snuttar. Tänkte göra ihop en enda video i moviemaker som jag brukar men det går ju inte då datorn bara lever då han/hon/den/det känner för det haha.

Tornado skötte sig super, fick till riktigt fina språng då och då och att det var första gången han hoppade en kombination syndes inte. Min fina 4åring som är uppfödd här på Strandgården och inriden av mig.

Gunnar, såkallade Cupido för er som inte hänger med, hoppade bra men var lite seg några gånger på att få upp frambenen då han gärna vill hoppa av långt ifrån och ta sprången lite på fart. Tränar mycket med honom att lägga han så nära hindret som möjligt så han är tvungen att hoppa upp sig och lyfta på frambenen och faktiskt hoppa över hindrena istället för att flyga över hindrena med fart. Varvade sen med att ändå kunna lägga upp tempot utan att han ska tappa bakdelen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar