måndag 14 april 2014

Film från helgen

Kan se denna om och om igen hur många gånger som helst. Förstår ni känslan när man övervinner sin rädsla? Fy fasen så kung vi är!!!! och det är ni alla där ute också, för ni har säkert övervunnit eran rädsla någon gång också. 

Jag trodde aldrig jag skulle våga, men det gjorde jag och nu känns det så mycket lättare och så mycket bättre. Lyssna inte på när andra inte tror på er, det viktigaste är ju att ni tror på er själva? Jag fick höra en hel del i helgen hit och dit om olika saker hur jag inte skulle klara dittan och dattan. Tro mig, jag bara skrattade och sket i allt det. Lät de tankarna åka iväg i papperskorgen och bara tänkte "vi kan klara det här, det vet jag för vi är två riktiga fighter!".  Det gjorde vi ju också ;)
Det roliga är att starka människor prata inte ner andra människor.

Varit på körskolan på morgon och pluggat tester. Tog bussen hem och träffade på en klass kompis från gymnasiumet. Kul med prat om gamla minnnen. Är nu hemma för att rida stjärnan Gunnar och Roffe. Båda ska få långa varma uteritter i det otroligt fina vädret.

Tack Amanda Jonsson för filmningen, verkligen jätte snällt!



2 kommentarer:

  1. Wow vilken runda Jennifer ni är kanon duktiga. Ni kommer bli ett bra team framöver. Med vänlig hälsning, Karin

    SvaraRadera