fredag 18 april 2014

Grillat sitter aldrig fel

Haft värsta fredags myset med familjen. Ätit grillat, potatis och bea sås. MUMS!! Det var inte igår kan jag erkänna. Båda hästarna är ridna och det får gå uteritter tills ridhuset går att rida i igen. Lite små drygt men whatever. Uteritter är bra konditionsträning. :)

Jag och mamma har myst ner oss i min soffan med massa filtar och kikat på världscupen tillsammans med lite popcorn och godis. Vi har även drömt oss iväg och kollat på snygga hästgårdar i Skåne. Wooow alltså vilka gårdar det finns runt om i södra Sverige....... Me like!!!.

Jag har nyss varit och plockat in Gunnar, myste lite i hans box, gav honom en kram, berättade för han hur bäst han är och sa godnatt. Jädrar vad jag ska sova ikväll och det behöver jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar