fredag 18 april 2014

Oförglömlig kväll

Wow vilka härliga dagar jag har varit med om. Mina finaste hästar som levererar så bra varje ridpass. Utvecklas och verkligen ger järnet. Vilka kämpar vi är tillsammans och så roligt vi har.

Båda grabbarna fick uteritter igår med, 30minuters skritt på asfalt och resten jobb jobb jobb. Båda gick bra, roffe var värsta laddade kanonen idag. Bockade och var hur busig som helst medans Gunnar var mera fokuserad på uppgiften och mer lugn.

I onsdags eftermiddag var jag på teori på körskolan. Började halv 5 och slutade sju. Mitt i allt får jag ett sms av min bästa vän. Det handlade om en tjej som inte skulle med dom till five så jag kunde få gratis inträde om jag ville.
Hade absolut inte planerat en utgång men utan någon större sminkning, ofixad i håret, vardagsklädd och allt så hängde jag på och vi hade grymt roligt. Så blev som sagt en spontan utgång då vi såg "De vet du" live. Så jäkla bra dom var! Nakna och snygga, helt ok!!!!!! Dock så stod vi längst fram vid järnstaketet och det blev helt sjukt mycket tryck bakifrån så har haft väldigt ont i revbenen och magen sen i onsdags men vad fan gjorde det när snygga killar uppträde på scen???.

Just kommit hem nu från en mysig hockey kväll med pappsen. Kunde inte slutat bättre när Skellefteå AIK vann med 6-1 mot färjestad. Haha så jäkla bra. Nu återstår endast några få matcher. Först till 7 och Aik leder just nu. Wooow alltså vilket lag, snabba som attan. Kommer som sämst bli tvåa i SM. Men vi hoppas på SM GULD!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar