onsdag 16 april 2014

Idag åkte sommar jackan på!

Inviger dagen med att rida två hästar, steg upp vid femtiden och gjorde klart både Gunnar och Roffe. Båda fick uteritter i det otroligt fina vädret. Soligt och varmt. Hur underbart är det inte?!?!?!?
Jobbade mycket avslappning med Gunnar, vill verkligen att han ska vara helt avslappnad i alla rörelser han gör. Det är så viktigt för hans spända muskler i bakkärran. Roffe strosar på som vanligt. Glad och busig. Han lägger in små bus bockningar här och där, tur att han är söt.

Nu har jag precis arbetat klart på Advokatbyrån för denna vecka och nu bär det ut en sväng på stan innan körskolan väntar hela kvällen lång. Det är teorilektion som gäller med mina fina random vänner jag skaffade mig förra veckan. Haha så roligt när man lär känna nya människor som har bra humor. Humor är så jäkla viktigt, vem fan orkar vara tråkigt och sur jämt??? Spelar ingen roll om det är en pojkvän, arbetskollegor, eller yadayada liksom. Det är så viktigt att ha roligt under livets gång. Tänk att man bara får en chans att ta sig igenom livet? Må då fan göra det med glädje!!!.

Internet fortsätter att demonstrera hemma vilket gör att när jag är på olika ställen med wifi så passar jag på att uppdatera. Sneakyyy som jag är.

Idag fick det bli lockigt hår, vanliga svarta sköna jeans och ett rosa linne. Jag har fan börjat ha mer rosa kläder än någonsin? Tänk om jag är påväg att gå in i nån barbie period? Sommar jackan fick sättas på idag, sjukt härligt.

Ha en underbart bra onsdag folket, och tummen upp för alla som ska ut och se "De Vet Du" på Femman ikväll. Synd att man inte hade påsklov själv och massor av pengar att slösa på en rolig kväll på nattklubben.

Imorgon kväll blir det hockey kväll med god mat hos papi i Rödå, livet leker så himla mycket just nu och bra är väl det!! See yah guys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar